Translate, Traducetelo

dijous, 3 de gener del 2013

Hola soy Sadako/Hola soc la Sadako.



Para empezar correctamente, creo que debo presentarme, pero antes quiero exponer un pequeño detalle, yo soy bilingüe y por tanto mi blog también lo será, lo escribiré simultáneamente en los dos idiomas y cada entrada comenzará indistintamente por uno u otro, así que si estáis interesados en leer solo tendréis que buscar el idioma que os convenga. (Publicare en negro en Castellano y en azul en Catalán)
Bien empecemos, soy una cincuentona, madre de tres hijos ya mayores y un poco “loca” por el tema japonés. Estreno, precisamente ahora, este blog, porque en breve se cumplen 10 años que asistí a mi primera clase de Ikebana.
El Ikebana es lo que me empuja a crear este blog, pero pienso que aquí también voy a exponer algunas de mis otras pasiones, japonesas o no. No pretendo hacer esto en plan didáctico, sino más bien que sea una cosa lúdica y divertida.
Me llamo Ana pero un buen día tuve que escoger un “nickname” para el cibermundo y el elegido fue Sadako. En próximas entradas os contaré el porque de este nombre.
Para terminar esta pequeña presentación, una advertencia, cuando me pongo a escribir no tengo limites, en la escritura lo mío no es el shimputai (mas adelante ya os contaré que significa la palabra) bueno pues ya estáis avisados que luego no vale quejarse. BIENVENIDOS.
 Per començar correctament, crec que he de presentar-me, però abans vull exposar un petit detall, jo sóc bilingüe i per tant el meu blog també ho serà, ho escriuré simultàniament en els dos idiomes i cada entrada començarà indistintament per un o altre, així que si esteu interessats en llegir-lo només haureu de buscar l'idioma que us convingui.(Publicaré en negre en Castellà i en blau en Català).
Bé comencem, sóc una cinquantona, mare de tres fills ja grans i una mica "boja" pel tema japonès. Estreno, precisament ara, aquest blog, perquè aviat es compleixen 10 anys que vaig assistir a la meva primera classe d'Ikebana.
El Ikebana és el que m’empeny a crear aquest blog, però penso que aquí també exposaré algunes de les meves altres passions, japoneses o no. No pretenc fer això en pla didàctic, sinó més aviat que sigui una cosa lúdica i divertida.
Em dic Ana però un bon dia vaig haver d’escollir un "nickname" per al cibermón i l’elegit va ser Sadako. En properes entrades us explicaré el perquè d’aquest nom.
Per acabar aquesta petita presentació, un advertiment, quan em poso a escriure no tinc límits, en l’escriptura lo meu no és el Shimputai (més endavant ja us explicaré que significa la paraula) bé doncs ja esteu avisats que després no val queixar-se. BENVINGUTS.

2 comentaris:

  1. Felicitats per la teva primera entrada......una abraçada

    ResponElimina
  2. Bienvenida a este mundo de locos.. suerte en tu nueva andadura.
    Felicidades.

    ResponElimina